موسسه ونوس
نوشته شده توسط : ریحانه

معرفی موسسه ونوس

موسسه ونوس یک موسسه آموزش کنکور است که به صورت تخصصی بر روی نیازهای آموزشی داوطلبان کنکوری متمرکز شده است. موسسه آموزشی ونوس توانسته است در سالهای اخیر با توجه های بسیار زیادی مواجه شود و اعتمادها را به خود جلب کند. مهمترین عاملی که در موسسه ونوس بر روی آن کار می شود، زمان کم داوطلبان و پیدا کردن جدیدترین متدهای آموزشی برای تست زدن و یادگیری و شناخت اصولی می باشد. در ابتدا فعالیت این گروه آموزشی که به سال 1390 برمی گردد، مخصوص تهران و برخی مراکز دیگر بود. پیش از شروع به کار حرفه ای، این موسسه، مجرب ترین و صاحب سبک ترین های دروس مختلف کنکور را شناسایی و نزد خود جذب کرد. تمامی اساتید ونوس بهترین اساتید کنکور (دکتر مهدی آرام فر، دکتر شهاب اناری، مهندس محمد مهربان، استاد رامان مهر و …). شما می توانید تمامی دروس دوره ی دبیرستان را با جدیدترین رویکردها در سوالات تشریحی، تستی، نکات کلیدی و جمع بندی تحویل بگیرید. دی وی دی های آموزشی موسسه ونوس در بالاترین سطح استانداردهای آموزشی قرار دارند و تمام مباحث به صورت اصولی توضیح و تشریح داده خواهد شد.

چرا دی وی دی های موسس ونوس ؟

  • بهترین اساتید کنکور در موسسه ونوس: یکی از دلایلی که می توانید به راحتی به این موسسه اطمینان کنید، حضور اساتید درجه یک در آموزشگاه می باشد.
  • هزینه های پایین: در راستای بالا بردن کیفیت آموزش و یادگیری، تمامی دروس را می توانید در قالب دی وی دی های آموزشی تحویل بگیرید. تمام آنچه در کلاس های خصوصی می توانید یاد بگیرید.
  • تدریس پله به پله: سطح شما اهمیت ندارد، در اینجا از پایه ای ترین و ابتدایی ترین مفاهیم شروع به یادگیری خواهید کرد و در درس مورد نظر به نهایت تمرکز و تسلط خواهید رسید.

از جمله خدمات بی نظیر ونوس می توان به پکیج های آموزش کنکور اشاره کرد. این پکیج ها برای آسان تر کردن مسیر کنکور و راحت تر کردن پروسه ی قبولی شما در کنکور طراحی شده اند. طراحی این پکیج ها به گونه ای است که شما دروس را به صورت طولانی مدت در یاد خواهید داشت برای همین دیگر نیازی به مرورهای مداوم ندارید و از شر ان خلاص می شوید. این پکیج ها به شما کمک می کند که همیشه چند گام از دوستان و رقیب های خود جلوتر باشید، در این دی وی دی ها، کلاس خصوصی بهترین اساتید کنکور برای شما شبیه سازی شده است.





:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 9 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: